fredag, september 29, 2006

BingBox.com

Etter å ha fått ca. 10 invitasjoner fra Lena om å registrere meg på dette nettstedet gjorde jeg det. Hun har visst begynt å blogge der, og man må være innlogget for å kommentere, så jeg tenkte why not. Jeg satt statusen min til "In love, so don't even think about it". Etter noen timer hadde jeg fått ikke mindre enn 7 meldinger fra suspekte folk som vil bli "kjent" med meg. Herregud for noen idioter gutter er! Også skriver de så bra engelsk... :p Måtte bare dele et par av de med resten av verden. Se og le:

1.
hello
how are doing over there? im jude by name, a nigerian male 31 year single, male, presently i live and work in libya as electrician here, i work with italian company, im write to you this to make friend and more if God permitte im a practising christian no smoke dont drink dont drug, so if you like to make friend with me reply me, hoping to here from you soon
jude


2.
Hi Friend !
HOw is Life ?? hmmm ... anyway I M Male 32 From India and working in IT Field i mean Computer Programmer . long handsome with caring , Faithful and Honest person with full of love and smily face..... I like your profile here .... u r looking sooooooooo...<>>><><<><>: ) beautiful.. Nice pic & I really like it ! WANNA be a good & strong Friendship ? Mail me at :: shen_bon@yahoo.com Friendship is for lifeLight & TRUE FRIENDSHIP NEVER DIE..............
[wow]


3.
hello my name is shiekh joof from the gambia in west africa .i am 20 years old.nice to meet you.i accross ahead of your profile and i see that u are nice gial then i decide to write you to be your gial friend.so you can contact me 002207052836.my email is tigan2@hotmail.com or shiekh24@yahoo.com hope to hear from you soon love in may heart


4.
hey dearoo
how are ya, im zak from pakistan working as a music composer and vedio director im new to this website and i read your profile so i kind of like ya so im writin to u so can talk and i would love to hear from ya im sending u my emails so we can geting touch, za_aa_k@yahoo.com joshwa_777@hotmail.com and my website is : www.zaxmuzic.com /> hope to hear from ya
bless ya
zak


5.
Hi pretty, how are u? U are very sexy and beautiful. Wanna have fun with me? If u want, add me: danielrebord23@hotmail.com

PS: I have cam.



Så sånn kan det gå. Jeg har slettet profilen min... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ville vært evig takknemlig om du sendte shiekh joof en sms og la inn et godt ord

Lise sa...

I'm on it! ;)

Anonym sa...

"work in libya as electrician here"

bytt ut han med casper, og få litt farge i hverdagen din. ;)

Lise sa...

Tror kanskje han er en skikkelig festbrems. Drikker ikke fordi han er kristen, liksom? :/