torsdag, august 31, 2006

Fra Summetonen i BA 30.8.2006

– Djevelens verk!
Nok e' nok! Jeg er møkk lei av all denne ungdommen i sentrum. De har null respekt for oss eldre. Her om dagen så jeg noen som spradet rundt i noe som skulle forsestille klær. Kan se at de ikke hadde råd til å gå til en skikkelig skredder. Og skoene var tilsmusset av noe som kunne minne om hundelort. Er dette mote? Jeg er sjokkert! Jeg stanset dem selvsagt, og ville irettesette dem litt. Men tror du de ville høre på en erfaren bergenser som har levd under krigen? Jeg hadde bare ett par sko under hele krigen jeg, men jeg holdt dem rene for lort og smuss. Og den gangen hørte vi på skikkelig flott sang, ikke bråk som de hører på dag. Eminem, Rod Stewart og annen «moderne musikk» er djevelens verk. For ikke å snakke om bybanen, summer Konrad.

Hahaha! Lurer på om det er kødd, jeg, men tror jeg har sett innlegg av "Konrad" før, så da må det være en omfattende spøk.. :D

Ingen kommentarer: